vrijdag 24 april 2015

Waardevol

Je hebt soms dat je gaat wandelen en dan blijkt die erg waardevol te zijn aan het eind. Onderweg ontstaat dan een gesprek van veel waarde. Dit overkwam mij dus vorige week zaterdag. De donderdag ervoor ben ik bij een zeer gewaardeerde oud collega op bezoek geweest en dat was gezellig. Kort hebben we herinneringen opgehaald en over de andere directe collega's gesproken. Dit was voor mij aanleiding om Gerrit eens te bellen en zo gezegd zo gedaan. Gelukkig hebben we direct voor afgelopen zaterdag afgesproken en hebben we hier in de buurt een rondje gelopen. Goed weer, goed gezelschap liepen we met z'n drieën al even flink bij te praten.
Ja met z'n drieën want Gerrit had z'n hondje meegenomen. Rondje over de wijken en via Witten weer terug. Een mooi rondje om zo eens te lopen en het is maar 15 kilometer dus blijft tijd over voor andere dingen te doen op zo'n vrije zaterdag.
Lekker rustig overal en volop tijd om eens te kletsen over de meest uiteenlopende zaken. Soms is het gewoon nodig en ik had het kennelijk ff nodig, maar wederzijds. Als je alleen loopt kun je je gedachten laten lopen, maar wanneer je met een ander stapt, krijg je andere inzichten. Bij zalencentrum van Veen hebben we genoten van een lekker lunch. Alles past tijdens deze wandeling en had het veel weg van 'de wandeling' van de KRO. Veel plezier afgewisseld met serieuze onderwerpen. Volgende keer, binnenkort gaan we in de buurt van Zuidwolde lopen en ik verheug me al. Veel vrije dagen de komende weken, dus volop gelegenheid op erop uit te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten